Lukk

Kontakt oss

Har du spørsmål om hva vi kan bistå med eller ønsker å diskutere en mulig sak, ta gjerne kontakt med oss på telefon, chat eller benytt skjemaet til høyre.

Alle personopplysninger og dialog behandles konfidensielt. For mer informasjon, les våre retningslinjer rundt personvernopplysninger.

Har du spørsmål om hva vi kan bistå med eller ønsker å diskutere en mulig sak, ta gjerne kontakt med oss på telefon, epost eller chat.

Alle personopplysninger og dialog behandles konfidensielt. For mer informasjon, les våre retningslinjer rundt personvernopplysninger.

Takk for din henvendelse.

Vi vil ta kontakt med deg så snart som mulig!
Noe gikk galt. Ring oss eller send en epost til kontakt@adisor.no

Våre priser

Godtgjørelse for bistand fra oss vil variere i forhold til oppdragets art, omfang og varighet. Du kan be om fastpris på din bestilling, og du har krav på oppdragsavtale.
Les mer

For bedrift- og privatmarkedet.

Priser for 2025

Godtgjørelse for bistand fra oss vil variere i forhold til oppdragets art, omfang og varighet. Du kan be om fastpris på din bestilling, og du har krav på oppdragsavtale. Noen priser ligger fast. Som eksempler kan nevnes godtgjørelse for opprettelse av testament eller fremtidsfullmakt. Priser for slike oppdrag vil variere mellom 2900,- til 5800,- pr. dokument avhengig av omfang.

Timespris for øvrig vil være 1418,- pr 01.01.2025.

Fri rettshjelp

Dersom du har krav på fri rettshjelp gjelder andre priser. Om du har slik rett avhenger av inntekt og formue, samt hvilke type sak du har behov for bistand til. For ytterligere informasjon om rettigheter til fri rettshjelp, kontakt oss eller les mer her:

https://www.statsforvalteren.no/portal/folk-og-samfunn/fri-rettshjelp/

Priser øvrige tjenester

Konflikthåndtering

Ved behov for bistand i konflikter, kan vi leies inn for kortere perioder. Prisene her vil variere fra bedrift til bedrift. Prisene for oppdrag i forbindelse med konflikthåndtering skal likevel ikke overstige 1418,- per time.

Digitalisering

Ønsker bedriften å se på muligheter for å ta i bruk digitale løsninger, så kan vi bistå med det. Det vil være to forskjellige timespriser, hvorpå den ene (1) gjelder i kartleggingsfasen. Denne vil normalt ikke vare mer i enn noen timer, litt avhengig av størrelsen på din bedrift.

Den andre timesprisen (2) vil være aktuell dersom vi skal bistå med selve gjennomføringen av digitaliseringen. Varighet på denne avtales i hvert enkelt tilfelle og kan vare opptil noen uker.

Timespris for (1) er 1150,-
Timespris for (2) er 1990,-

Rekruttering, medarbeiderundersøkelser, gjennomgang av- eller opprettelse av arbeidskontrakter

Her vil prisene variere, men ved innleie i 100% vil timespris ligge mellom 1390,- og 1600,- per påbegynte time, avhengig av varighet. Man kan også be om fast pris for en bestemt angitt periode. Gjennomgang og, eller kvalitetssikring av allerede eksisterende arbeidskontrakt vil ha lavere pris for privatpersoner.

Lønnshåndtering

Enten det er behov for bistand til lønnskjøring, effektivisering av lønnsrutiner, gjennomgang av HR rutiner eller annet som har med lønn å gjøre, så kan vi ha ressursene dere trenger. Ved kortvarig behov for bistand vil pris variere avhengig av omfang og kompleksitet.

Timespris vil variere fra 1125,- pr. påbegynte time. Ved behov for bistand i periode opp til en måned må pris avtales i det konkrete tilfelle.

Saksbehandling

Vi har kompetanse på saksbehandling både fra Tingretten og fra NAV. Ta kontakt dersom du mener vi kan bidra for eksempel i noen timer pr. dag. Da blir vi enig om pris.

Angitte priser gjelder året 2025, og er oppgitt eks. mva.

Fra og med 01.01.2025 vil våre priser øke med 2%. Kontakt oss dersom du heller ønsker pristilbud tilpasset ditt oppdrag konkret.

Kontakt oss